background

Thursday, January 27

kringggggggg...TELEFON BERBUNYI...

tengah sedap je aku dok tidur kelmarin tiba2 teponku berbunyi...aku pun apa lg..tgk2 dr Pejabat Pelajaran Daerah @PPD...terus dijawab panggilan tersebut..rupa2nya en,shuhada,pegawai PPD Tengah..
dalam fikiranku terbayang GSTT...tepat sekali jangkaanku..en.shuhada suruh aku segera ke PPD untuk ambik surat penempatan sebagai guru ganti di SMK ALMA..
ALHAMDULILLAH..SYUKUR PADAMU YA ALLAH...
Berkat kesabaranku menunggu...akhirnya aku dpt juga sambung kontrak sebagai seorang guru...aku ditempatkan di SMK ALMA..
Dan yang paling bestnya ialah sek baruku ni satu jln ngan sekolah my hubby..so apa lg...kitorang pegi keja ngan sebuah keta je la...kesian VIVA dah lama xbergerak...best tau dpt p keja ada org htr n ada org ambik...walaupun bleh drive sendiri tp best lg dok sebelah my hubby...TQ VERY MUCH my hubby....
mungkin ini semua ketentuan TUHAN yang memudahkan urusanku...syukur sgt2 dpt sek ni,.tambah2 sejak berbadan dua ni,rasa happy bila dapat smbung kontrak ngajar,dapat plak sekolah dkt ngan hubby..ni semua rezeki Baby n rezeki tahun 2011...

No comments:

Post a Comment

Komen Anda di sini....