background

Wednesday, May 18

Anugerah Terindah Yg Kumiliki

~ Sehingga hari ne kandungan aku telah pun memasuki trimester ketiga iaitu 29 minggu..Alhamdulillah..selama mengandung semuanya berjalan lancar..dgn izin Allah SWT..sekarang ne aku perlu prepare mental & fizikal utk mengharungi detik2 kelahiran babyku ne..Semoga semuanya mudah bagiku..aminn..

~ Barangan baby pun hampir 80% lengkap..tggl tilam & barut je yg blm siap..yg lain sudah pun lengkap..perutku pun membesar dgn baik..aku hrp2 baby didlm perutku ne membesar dgn baik dan sihat..


Doa bagi ibu sedang mengandung :

“Ya Allah, lindungilah anakku selama dalam kandunganku.
Ya Allah berilah ia kesembuhan yang sempurna, yang tidak meninggalkan sedikitpun penyakit.
Engkaulah Maha Penyembuh, tiada kesembuhan kecuali dariMu ya Allah.
Ya Rabb, berilah anak dalam kandunganku, wajah yang rupawan dan teguhkanlah hatinya dalam iman kepadaMu dan RasulMu.
Ya Salam keluarkanlah anakku dari kandunganku sewaktu persalinanku dengan mudah dan selamat.
Ya Hakim, jadikanlah ia anak yang sholeh, sempurna, pandai, cerdas, banyak amal dan pintar.
Ya Rahman, panjangkanlah umurnya, sempurnakanlah badannya, berilah keindahan pada fisik dan tindakannya serta sempurnakan rizkinya,
jadikanlah lidahnya lancar berbicara, berilah kepadanya suara yang indah untuk membaca Alqur’an dan hadits,
dengan berkah Nabi Muhammad SAW.”
Amin… Ya Rabbal Alamin…



~ Akhir sekali doakanlah aku melahirkan baby aku ne dgn selamat..Aminn...

4 comments:

Komen Anda di sini....